Sunday, February 28, 2010

Syafia Humaira



Antara petikan akhbar mak syafia humaira:



Describing her now ex-boyfriend as "inhuman" and an "evil animal", the mother of the 3-year-old girl who was brutally beaten to death on Thursday is crying out for justice."



"Nurhanim Aziz, 25, said she regretted being with the 28-year-old man for six years, despite the fact that he was a violent alcoholic."



"It is difficult for me to accept the fact that my daughter is gone and she had to fight until her last breath."



"I miss syafia. I do not think that I can go on living without her."




==================================================

"Menceritakan kejadian itu, Nurhanim berkata beberapa hari sebelum kejadian, berlaku pergaduhan antara beliau dan suspek menyebabkan suspek tertekan kerana perlu menjaga kedua-dua anaknya semasa beliau keluar bekerja. “Kami brgaduh mulut saja tetapi tidak sehingga dipukul dan suspek juga tidak pernah marah anak-anak saya di depan saya."

Kali terakhir saya jumpa Syafia Humairah ialah pada Rabu lepas dan dia gembira sangat nak keluar dengan Abang Mat (panggilan mangsa kepada suspek) sebab dah lama tak jumpa dengan suspek sejak beberapa minggu lalu,” katanya.

"Beliau tidak menyangka suspek yang berperwatakan baik dan sering bergurau dengan anak-anaknya merupakan seorang yang kejam dan beliau tidak akan memaafkan perbuatan suspek. "

==============================


  • Yelah tu pompuan, ko tak boleh hidup la sangat sekarang bukan pasal anak ko je dah takde, teman laki ko pun esok-esok dah nak kena masuk lokap.
  • Lepas 6 tahun ko menyesal la bersama laki tu. Eh, sampai 6 tahun tu. Tu pun pas budak tu dah mati kena bunuh. Kalau tak entah-entah sampai 60 tahun belum tentu ko boleh sedar! 
  • Pompuan, banyak mende lagi ko kena sedar. Bersekedudukan dengan lelaki bukan muhrim tu haram. Apa tanggungjawab seorang ibu pada anak. Tak nampak ke badan anak tu penuh luka.
  • Agaknya selama 6 tahun ni teman lelaki dia berperwatakan baik, tak pernah marah anak depan mata dia kan. Tapi boleh pulak pukul anak kat padang bola depan jiran.

4 comments:

minona amar navi said...

statement minah ni lain2 la..
smlm bace kat me*tro mamat ni penah marah arwah tp mcm ayah marahkan anak and confess yg mamat ni agak baran..
xpaham xpaham...
pape jela labuuuu
>:(

ederq said...

BANGANG NAK MAMPOS! BODOH. XPAYAH BERLAKON LAH POMPUAN. sori omey for the harsh comment. marahnya akuuuuu! ap anak jadi ni wehh

Nadia Dzai said...

yep, memang statement dia campur2 la. Pastu nangis minta bantuan, takde laki bukannye takleh idup kan?

Uncle Lee said...

Hi Ms Omey, regret to read this unfortunate incident. I can imagine the mother's anguish at losing a daughter.
You keep well and have a pleasant week, Keep a song in your heart, Lee.