Saturday, June 24, 2006

aku dan bola

sbnrnya minat aku terhadap bola ni taklah keterlaluan dan sampai ke peringkat fanatik..tp aku slalu menyokong apa2 jua perkembangan yg berlaku..so klu skg ni tgh musim bola tentulah fokus pun thdp bola..perbualan seluruh dunia la katakan..pd aku wpun bola cuma biasa dikaitkan dgn lelaki x bermakna org pompuan xpayah amik tahu langsung..esp world cup yg cuma 4 thn sekali ni..support la skett...lagi pun sure para boyfren dan para suami xda topik lain yg nk dibincangkan selain bola..so sbg pompuan kita kena tunjukkan kebijaksanaan kita..pndai menyesuaikn diri dgn keadaan..peka dgn isu semasa dan keadaan sekeliling, am i rite?
honestly klu aku sorang2 dpn tv tgk bola aku pun boring...90 minit nk tgk 22 org player passing sebiji bola?? yg bestnya bila ramai2 tgk...then cheers for fav team..pastu bet (main2 je) sape yg menang...bila ball nearly gol tp x gol masing2 frust..hahaha...i really enjoy the spirit..

oh ya..i'm a big fan of Brazil, hehe..

No comments: